Hej :) Co u Was słychać? U mnie nic ciekawego, nocowałam w weekend u kuzynki, a po za tym to niesamowita nuda :/ Byłam dzisiaj na rowerach, z wyżej wspomnianą kuzynką (na imię jej Weronika). I cały czas miałam wrażenie że ktoś nas śledzi. Pewnie mam już jakąś paranoje, czy coś.
Oglądałam dzisiaj dwie komedie. Jedna jest wam pewnie znana, a mianowicie chodzi mi o "Projekt X" xD
Druga komedia to "LOL" z Miley Cyrus w roli głównej. Osobiście gdy widzę jej twarz dostaję białej gorączki, ale film był nawet spoko :P
 |
| Plakat filmu "LOL" <3 |
 |
"Projekt X" - zajebisty film xD
|
Jeśli znacie jakieś fajne filmy, to w komentarzach podajcie tytuły xD Z góry wielkie dzięki :P
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz