Czasem sobie nie radzę. zamykam się wtedy w pokoju i kładę do łóżka. nakrywam kołdrą i wtulam w poduszkę, którą tłumię płacz. mam ochotę krzyczeć, ale wiem, że nie mogę - nie mogę, bo podobno jestem silna, bo przecież stwarzam takie pozory. nie mogę, bo obiecałam sobie, że już nigdy się przez Ciebie nie złamię, w takim stopniu by nie potrafić znaleźć sensu życia.
Kiedy osoba, którą kochasz, milczy, jest to najsilniejszy rodzaj bólu jaki ktokolwiek może Ci zadać. O tej sile świadczy chociażby fakt, że nie masz możliwości obrony - musisz po prostu czuć i pomału w tym bólu umierać.
Kurwa ! Nie tylko Ty, spierdoliłaś wżyciu wiele. Nie tylko Ty, nie wykorzystałaś szansy, którą miałaś niemalże koło nosa. Nie tylko Ty, próbowałaś się pozbierać, po stracie bliskiej osoby. Nie tylko Ty, wypalałaś paczkę papierosów dziennie. Nie tylko Ty, zapijałaś smutki wódką. Nie tylko Ty, straciłaś to na czym Ci zależało. Nie tylko Ty, więc przestań się użalać i skończ pierdolić, bo zaczyna to być żałosne !
'W pewnym momencie swojego życia, zdajesz sobie sprawę: kto jest naprawdę ważny, kto nigdy nie był i kto zawsze będzie.'
Te opisy brałam z fb, ze strony Miałeś, zjebałeś to teraz sperdalaj. klikamy LIKE! :D
środa, 12 grudnia 2012
wtorek, 11 grudnia 2012
Boże... Dlaczego mi to robisz?
Siedząc na fb znalazłam pewien tekst, który umieszczę poniżej. Po przeczytaniu go, naszła mnie ochota do wysłania tego pewnej osobie. Ironią losu, ten człowiek był dostępny. Wiecie jak mnie kusiło? Ledwo co się powstrzymuję.
Jesteś cwelem, jesteś zerem, jesteś chamem i frajerem. Jesteś nikim, jesteś ciotą i po prostu idiotą. Jesteś fiutem, jesteś szczylem, imbecylem i debilem. Jesteś wstrętny, jesteś nudny, obrzydliwy i paskudny. Intelektem też nie grzeszysz, Twoje ego oczy cieszy. Jesteś podły, jesteś draniem, lecz to tylko moje zdanie. Po tym wszystkim, co zrobiłeś, dojdź do wniosku – jak Ty żyjesz?! Tylu ludzie okłamałeś, sam się również oszukałeś. Jednak przyznać chyba muszę, że uczucia w sobie duszę.(...).
Ostatnie zdanie ucięłam z pewnych powodów, chociaż też było prawdą.
Inną sprawą jest to, że jestem chora :/ A jeszcze inną to, że przez chorobę zaczęłam oglądać Plotkarę - uwielbiam, właśnie kończę ogl. 1 sezon (xoxo Gossip Girl).
See You Soon ;*
sobota, 8 grudnia 2012
Hu hu ha zima zła :/
Hej ludziska! Co u Was słychać? U mnie jakoś leci :) "Zemsta" była denna :/ kasa w błoto :( Strasznie u mnie zimno, mimo tego, że jest tylko ok.-4 stopnie celcjusza. Brrrr.... Może wybiorę się dzisiaj na lodowisko, bo otworzyli wczoraj :) Przyjaciółka się na mnie obraziła :/ Strzeliła focha i mnie olewa, a sama mówiła że to ja ją olewam. Dobra nie przynudzam :) Macie kilka zimowo-świątecznych obrazków i piosenek :3 :
Cieszycie się z tego, że niedługo święta? Bo ja tak :3
See You :*
Wasza Zapomniana na zawsze <3
poniedziałek, 3 grudnia 2012
Będzie się działo *.*
Hej Ludziska! :) Co tam u Was? Przepraszam, że tak długo nie pisałam no ale brak czasu -.- Tyle się działo, no ale może kiedy indziej opowiem :D Wczoraj była bitwa na śnieżki xD Wróciłam cala mokra :/ A dzisiaj powtórka :) Pani od polskiego zamknęła mnie i trzy inne dziewczyny w sali xD Tak się śpieszyła, że o nas zapomniała :P Ale wyszłyśmy :D Jutro wycieczka do teatru na " Zemsta". średnio się cieszę. Ja lecę zbierać się do szkoły:
See You :*
środa, 14 listopada 2012
Cytat #1
“Ktoś, kto powiedział, że czas goi wszystkie rany, jest kłamcą.Czas pozwala jedynie nauczyć się najpierw przetrwać, a potem żyć z tymi ranami. Ale każdego ranka, natychmiast po otwarciu oczu czuje się te rany. I zawsze, do ostatniej chwili życia będzie się czuło obecną nieobecność. Od tego można uciekać, ale nie można uciec.”
niedziela, 11 listopada 2012
Dobra książka umili zły dzień... :)
Weszłam na internetową stronę empiku, by zobaczyć w jakiej cenie mniej więcej chodzi książka którą chce kupić "Po tamtej stronie Ciebie i Mnie" Jessa Rothenberga. Macie opis:
„Nie kocham cię”
Czy takie słowa mogą zabić?
Pęknięte serce na skutek szoku po przeżytym dramacie to przypadek opisany w medycynie. Artykuł w „Wall Street Journal” zainspirował Jess Rothenberg do napisania niezwykłej metaforycznej i filozoficznej powieści Po tamtej stronie ciebie i mnie.
To piękna, mądra i bolesna, przesycona smutkiem, ale i humorem opowieść o granicach i bezgraniczności uczucia, o odpowiedzialności za uczucie, o poświęceniu, zrozumieniu i wybaczeniu. Jess Rothenberg zastosowała zabieg znany z Nostalgii anioła, przenoszący w zaświaty bohaterkę, która „podgląda” życie pozostawionych na ziemi swoich bliskich. I odkrywa, że dopiero stamtąd można naprawdę poznać i zrozumieć nasze życie na ziemi.
„Nie możesz mnie dotknąć – szepczę.
Kłamię – oto, czego mu nie mówię.
Możesz mnie dotknąć – oto, czego nigdy nie powiem.
Proszę, dotknij mnie – oto, co chcę powiedzieć".
Nikt nie wie, dlaczego dotyk Julii zabija.
Bezwzględni przywódcy Komitetu Odnowy chcą wykorzystać moc dziewczyny, aby zawładnąć światem. Julia jednak po raz pierwszy w życiu się buntuje. Zaczyna walczyć, bo u jej boku staje ktoś, kogo kocha
*Zostałam przeklęta*
Mam niezwykły dar
*Jestem potworem*
Mam nadludzką moc
*Mój dotyk zabija*
Mój dotyk to moja siła
*Jestem narzędziem zniszczenia*
Będę walczyć o miłość
„Nie kocham cię”
Czy takie słowa mogą zabić?
Pęknięte serce na skutek szoku po przeżytym dramacie to przypadek opisany w medycynie. Artykuł w „Wall Street Journal” zainspirował Jess Rothenberg do napisania niezwykłej metaforycznej i filozoficznej powieści Po tamtej stronie ciebie i mnie.
To piękna, mądra i bolesna, przesycona smutkiem, ale i humorem opowieść o granicach i bezgraniczności uczucia, o odpowiedzialności za uczucie, o poświęceniu, zrozumieniu i wybaczeniu. Jess Rothenberg zastosowała zabieg znany z Nostalgii anioła, przenoszący w zaświaty bohaterkę, która „podgląda” życie pozostawionych na ziemi swoich bliskich. I odkrywa, że dopiero stamtąd można naprawdę poznać i zrozumieć nasze życie na ziemi.
„Nie możesz mnie dotknąć – szepczę.
Kłamię – oto, czego mu nie mówię.
Możesz mnie dotknąć – oto, czego nigdy nie powiem.
Proszę, dotknij mnie – oto, co chcę powiedzieć".
Nikt nie wie, dlaczego dotyk Julii zabija.
Bezwzględni przywódcy Komitetu Odnowy chcą wykorzystać moc dziewczyny, aby zawładnąć światem. Julia jednak po raz pierwszy w życiu się buntuje. Zaczyna walczyć, bo u jej boku staje ktoś, kogo kocha
*Zostałam przeklęta*
Mam niezwykły dar
*Jestem potworem*
Mam nadludzką moc
*Mój dotyk zabija*
Mój dotyk to moja siła
*Jestem narzędziem zniszczenia*
Będę walczyć o miłość
PS Strasznie bolą mnie nadgarstki, od składania małych tekturowych pojemniczków/pudełeczek? Nw co to było xd
See You :**
piątek, 9 listopada 2012
Ehhh...I miss...
Po pierwsze, nie jestem w stanie każdemu dogodzić jeśli chodzi o wspomnienie w jednym poście :/ Jak nie w tym to wspomnę w następnym. Więc Patrycjo, moja Droga Przyjaciółko nie fochaj się na mnie :) Bo ja pamiętam o Tobie i nie jest to ważne (bynajmniej dla mnie) czy wspomnę na tym blogu, teraz czy kiedy indziej :* I miss U <3 Za naszymi rozmowami w autobusie i nie tylko xD za sprzątaniem jednej szafki szkolnej przez tydzień lub dwa, odpałami na lekcji xD siedzeniu na schodach w lewku :) I nie tylko za Tobą tęsknie, ale i za innymi :) Mam nadzieję, że się niedługo zobaczymy :*
Po drugie, dzisiaj nowy odcinek Pamiętników Wampirów, więc się jaram i oglądam xD
Po drugie, dzisiaj nowy odcinek Pamiętników Wampirów, więc się jaram i oglądam xD
Po trzecie, Justyna nie smutaj, będzie dobrze, zobaczysz :)
See You :*
czwartek, 8 listopada 2012
Przepraszam...
Najpierw chciałabym pozdrowić Izę, Natkę i wiele innych wspaniałych osób xD I przeprosić, że nie powiedziałam o tym, że mam chłopaka i bloga :* No ale nie mam do tego głowy, żeby każdemu mówić. A co do zdjęcia, to nie obiecuję, że będę je miała tak szybko :)
Teledysk z dedykacją dla wyżej wspomnianych dziewczyn <3
Przepraszam, pozdrawiam i tęsknię :*
See You <3
niedziela, 4 listopada 2012
I'm not alone....
Tak jak głosi tytuł tego posta "I'm not alone...". Dlaczego? Ponieważ Wasza Zapomniana ma przyjaciół, rodzinę i.... chłopaka! xD Tak jest, chłopaka! hahaha jestem głupia ;p Jaram się tym jak Fretka Jeremiaszem <3 Próby moich koleżanek, które chciały mnie swatać nie poszły na marne xD Z racji tego, że mi wali na łeb wstawię wam parę melodyjek, obrazków i video :*
Dobra, już Wam nie spamuje :* See You :**
środa, 24 października 2012
No comment...?
Jutro miałam mieć dyskotekę z okazji Halloween, ale dzięki mojej kochanej Pani katechetce jej nie bd. :/ Dlaczego? Otóż tego samego dnia jest przywitanie relikwii bł. Jana Pawła II w mojej parafii, więc jeśli bd dyskoteka nikt nie przyjdzie do kościoła. Więc dyskotekę cza przełożyć na wtorek :S A tak się nastwaiłam :( No trudno, muszę przeżyć ;D Idę oglądać nowy odcinek Pretty Little Liars <3 See You :*
poniedziałek, 15 października 2012
Będzie się działo xD
No Hej wszystkim :* Przepraszam, że mnie nie było taki kawał czasu ale no brakowało mi go :/ Ale cza to teraz nadrobić ;D
Po pierwsze jestem dumna ze 100 wejść :) Po drugie moje przyjaciółki mnie swatają <3 Po trzecie moja B.F.F. ma chłopaka z czego serdeczne gratulacje Skarbie :* Po czwarte Mam doła! :/
Kolega, o którym pisałam na tym blogu w wakacje mnie olewa jak do niego napiszę, a sam na poczatku września do mnie pisze od tak sb. Ciota, cham i wgl. mogę wiele epitetów, ale mi zależy na znajomości z nim (tak, wiem głupia jestem). No ale cóż :c Bywa!
Chciałaby serdecznie pozdrowić moje kochane koleżanki i podziękować za podpisanie wszystkich zeszytów tekstem ....+....=W.M. 4ever xd Kocham Was! <3
I najlepsze.... Zaczął się 4 sezon Pamiętników Wampirów!!! Awwwww..... Kocham <3
Po pierwsze jestem dumna ze 100 wejść :) Po drugie moje przyjaciółki mnie swatają <3 Po trzecie moja B.F.F. ma chłopaka z czego serdeczne gratulacje Skarbie :* Po czwarte Mam doła! :/
Kolega, o którym pisałam na tym blogu w wakacje mnie olewa jak do niego napiszę, a sam na poczatku września do mnie pisze od tak sb. Ciota, cham i wgl. mogę wiele epitetów, ale mi zależy na znajomości z nim (tak, wiem głupia jestem). No ale cóż :c Bywa!
Chciałaby serdecznie pozdrowić moje kochane koleżanki i podziękować za podpisanie wszystkich zeszytów tekstem ....+....=W.M. 4ever xd Kocham Was! <3
I najlepsze.... Zaczął się 4 sezon Pamiętników Wampirów!!! Awwwww..... Kocham <3
Na dziś to wszystko :) See You :*
wtorek, 4 września 2012
Niech mnie ktoś zastrzeli... Błagam...!
Dzisiaj pierwszy dzień szkoły z lekcjami, no i już mam dość !!! Jutro mam sprawdzian z polskiego z całej poprzedniej klasy. Tą babę to chyba pojednało! I tak siedzę sobie od 15:30 i wkuwam.... -.-'
Dzisiaj było kocenie pierwszaków, no i ja jako nowa w szkole także zostałam okocona xD Miałam piękny napis ":* KOT :)" na prawej ręce. Dziękuję Roksi :P Kiedyś się odwdzięczę, zobaczysz... xD
Jestem coraz lepsza jeśli chodzi o "Mam Wyjebane na NIEGO". Dobra nasza!!! Z dnia na dzień coraz lepiej, czasami gorzej... No ale co nas nie zabije, to rozpierdoli psychicznie...!!!
See you <3
Dzisiaj było kocenie pierwszaków, no i ja jako nowa w szkole także zostałam okocona xD Miałam piękny napis ":* KOT :)" na prawej ręce. Dziękuję Roksi :P Kiedyś się odwdzięczę, zobaczysz... xD
Jestem coraz lepsza jeśli chodzi o "Mam Wyjebane na NIEGO". Dobra nasza!!! Z dnia na dzień coraz lepiej, czasami gorzej... No ale co nas nie zabije, to rozpierdoli psychicznie...!!!
See you <3
poniedziałek, 3 września 2012
Koniec Wakacji.... Czyli dupa :/
Dzisiaj oficjalnie rozpoczął się rok szkolny. Co dla uczniów szkół oznacza kolejne 10 miesięcy marudzenia, nauki, ściągania, więzienia. Teraz poszłam do 2 gimnazjum, ale zmieniłam szkołę, więc czułam się trochę zakłopotana xD Dobrze że znam parę osób :) To nie jest tak źle :)
A jak tam u Was? Fajna klasa?
See you <3
A jak tam u Was? Fajna klasa?
![]() |
| Macie chmurkę w kształcie serducha <3 |
sobota, 25 sierpnia 2012
Jestem i mnie nie ma xD
Przepraszam że nie pisałam dość długo, ale mnie nie było i nie miałam dostępu do internetu. A to przez to że byłam wa Zakopanym <3 Było naprawdę fajnie, z wyjątkiem tego że spaliłam sobie plecy i skóra mi zxhodzi z twarzy i ramion :/ Wyglądam okropnie :( Ale co tam, trzeba myśleć pozytywnie :) Nad nami ( ja i moja kuzynka Kinga) mieszkała dość spora rodzinka (rodzice i 5-oro dzieci) W tym chłopak w mniej więcej naszym wieku. Niezłe jaja z Niego były, ale to może innym razem Wam opowiem xD
See You :*
See You :*
sobota, 11 sierpnia 2012
Boring Week or Not Boring Week. That is the question :)
Hej :) Przepraszam że nie pisałam, ale byłam zbyt leniwa... xD Oraz miałam zajebistą ochotę jebnąć głową w ścianę, tak żeby się tynk posypał... Ale nie jebnęłam :( Sama nie wiem czy to dobrze, czy źle....
Ok, to tak.... Tydzień temu byłam u prababci na jej urodzinach, a że z nią mieszka mój wujek i ciocia, toteż z nimi też się spotkałam. Ciocia niecały miesiąc temu urodziła synka (miała być dziewczynka, no ale cóż) Dziecko, jak dziecko słodki to on jest xD Kiedyś może dodam jego zdjęcia :)
Wysłałam pewnemu osobnikowi, płci męskiej sms z przeprosinami. Nie odpisał. Foch Forever?... I don't know... W sumie to on też powinien przeprosić bo ma za co. Ale cóż... Takie czasy.
W piątek moja koleżanka obchodziła X urodziny xD Ale przyjęcie dopiero wczoraj było tzn. w sobotę. Było naprawdę extra :D Tak wogóle to pozdrawiam wyżej wspomnianą koleżankę, oraz jej wszystkich gości (same dziewczyny) Epickie lądowanie tortu na dywanie xD So close.... xD
Za niecały tydzień jadę do Zakopanego <3 Czyli jest Good :P
Dodam parę zdjęć i obrazków, żeby chociaż na tym blogu było kolorowo :)
Ok, to tak.... Tydzień temu byłam u prababci na jej urodzinach, a że z nią mieszka mój wujek i ciocia, toteż z nimi też się spotkałam. Ciocia niecały miesiąc temu urodziła synka (miała być dziewczynka, no ale cóż) Dziecko, jak dziecko słodki to on jest xD Kiedyś może dodam jego zdjęcia :)
Wysłałam pewnemu osobnikowi, płci męskiej sms z przeprosinami. Nie odpisał. Foch Forever?... I don't know... W sumie to on też powinien przeprosić bo ma za co. Ale cóż... Takie czasy.
W piątek moja koleżanka obchodziła X urodziny xD Ale przyjęcie dopiero wczoraj było tzn. w sobotę. Było naprawdę extra :D Tak wogóle to pozdrawiam wyżej wspomnianą koleżankę, oraz jej wszystkich gości (same dziewczyny) Epickie lądowanie tortu na dywanie xD So close.... xD
Za niecały tydzień jadę do Zakopanego <3 Czyli jest Good :P
Dodam parę zdjęć i obrazków, żeby chociaż na tym blogu było kolorowo :)
niedziela, 29 lipca 2012
Lost in my world...
Hej :) Co u Was słychać? U mnie nic ciekawego, nocowałam w weekend u kuzynki, a po za tym to niesamowita nuda :/ Byłam dzisiaj na rowerach, z wyżej wspomnianą kuzynką (na imię jej Weronika). I cały czas miałam wrażenie że ktoś nas śledzi. Pewnie mam już jakąś paranoje, czy coś.
Oglądałam dzisiaj dwie komedie. Jedna jest wam pewnie znana, a mianowicie chodzi mi o "Projekt X" xD
Druga komedia to "LOL" z Miley Cyrus w roli głównej. Osobiście gdy widzę jej twarz dostaję białej gorączki, ale film był nawet spoko :P
Jeśli znacie jakieś fajne filmy, to w komentarzach podajcie tytuły xD Z góry wielkie dzięki :P
Oglądałam dzisiaj dwie komedie. Jedna jest wam pewnie znana, a mianowicie chodzi mi o "Projekt X" xD
Druga komedia to "LOL" z Miley Cyrus w roli głównej. Osobiście gdy widzę jej twarz dostaję białej gorączki, ale film był nawet spoko :P
| Plakat filmu "LOL" <3 |
| "Projekt X" - zajebisty film xD |
czwartek, 26 lipca 2012
Nareszcie....!
Witam wszystkich po krótkiej przerwie :) Nie wiem czy pisałam ale przez prawie miesiąc nie miałam telefonu :/ No i w końcu jakiś sb kupiłam :) Może i nie jest najlepszy, ale zawsze jest...
Ostatnio nie miałam siły na pisanie, to przez pewną osobę. Do której teraz mam mieszane uczucia. Nienawidzę go,ale jednocześnie kocham. Sami może rozumiecie jak to jest.
Najpier piszesz takiemu co do niego czujesz, on odpisuję że czuję to samo. Następnie przez tydzień się nie odzywa, robi głupi żart, który może dla niego i jego kolegi był śmieszny, ale nie dla mnie. A na koniec zachowuję się jak idiota, cham, dupek.....
Skrzywdził mnie nie raz, i nie dwa. Ale ja zawsze mu wybaczam. Wiem że jestem głupia robiąc tak,a nie inaczej, no ale cóż... Taka jestem :)
Ostatni pożyczyłam od kuzynki książkę Melissy De La Cruz "Błęktnokrwiści". W intenecie jest wiele negatywnych komentarzy, ale jak zaczełam ją czytać to nie mogłam się od niej oderwać :) Osobiście kończę tom 3, a jest ich 7 :) Więc mam co czytać :P
Książki te polecam fanom fantasty, wampirów itp. :)
To chyba wszystko na dzisiaj. Pozdrawam :) xoxoxo Zapomniana
Ostatnio nie miałam siły na pisanie, to przez pewną osobę. Do której teraz mam mieszane uczucia. Nienawidzę go,ale jednocześnie kocham. Sami może rozumiecie jak to jest.
Najpier piszesz takiemu co do niego czujesz, on odpisuję że czuję to samo. Następnie przez tydzień się nie odzywa, robi głupi żart, który może dla niego i jego kolegi był śmieszny, ale nie dla mnie. A na koniec zachowuję się jak idiota, cham, dupek.....
Skrzywdził mnie nie raz, i nie dwa. Ale ja zawsze mu wybaczam. Wiem że jestem głupia robiąc tak,a nie inaczej, no ale cóż... Taka jestem :)
Ostatni pożyczyłam od kuzynki książkę Melissy De La Cruz "Błęktnokrwiści". W intenecie jest wiele negatywnych komentarzy, ale jak zaczełam ją czytać to nie mogłam się od niej oderwać :) Osobiście kończę tom 3, a jest ich 7 :) Więc mam co czytać :P
Książki te polecam fanom fantasty, wampirów itp. :)
| Mój telefonik :) |
| Okładka 1 tomu Błękitnokrwistych xD |
piątek, 20 lipca 2012
Say what?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najgorzszy dzień w moim życiu.... Nienawidzę go!!!!!
Jak łatwo udawać szczęście... Wystarczy że przykleisz sztuczny uśmiech do twarzy i każdy Ci wierzy, w to że jesteś szczęśliwa. Ale ludzie są ślepi, nie widzą prawdy, która kryje się w oczach. Bo tylko one nie potrafią kłamać.....
To na górze to moje, sama napisałam :) I jest to prawda. Nie mam sił na pisanie dzisiaj. Ale jak tylko ogarnę myśli napiszę Wam coś. Obiecuję.
sobota, 14 lipca 2012
Nuda, nuda i jeszcze raz nuda...
Hej Kochani, jak wam mijają te jakże urocze wakacje? Bo mi okropnie, inaczej je sobie wyobrażałam. W sierpniu jadę do Zakopanego, pierwszy raz - więc jest niby gdzie jechać, ale reszta wakacji w domciu -,- Przyjaciółka wyjechała mi na tydzień do siostry, więc nie mam z kim wyjść. A z drugą piszę na gg gdyż dzieli nas 280km :( Serdecznie ją pozdrawiam :* Apeluję do wszystkich, którzy kochają a nie mówią o swoich uczuciach. Ruszcie swoje szanowne cztery litery i powiedzcie co czujecie tej drugiej osobie. Nie bójcie się odrzucenia, jeśli ma uczucia i nie czuję tego samego nigdy nie będzie chciała was zranić. A co jeśli czuję to samo i boi się wam powiedzieć? Za parę lat będziecie zadręcząć się wyrzutami sumienia... I tak, mówi to czternastolatka, która w życiu przeszła więcej niż nie jeden czterdziestolatek. Więc ruszać tyłki, i do roboty!!!
Pozdrawiam Klaudię i Maćka :*
Pozdrawiam Klaudię i Maćka :*
wtorek, 10 lipca 2012
Moda na koronkę. HIT czy KIT?
W tym sezonie bardzo jest modna koronka, nie ważne czy jest ona na bluzce, sukience, bieliźnie. Ważne żeby było jej dużo. HIT czy KIT? Osobiście uważam że to zależy od fasonu ubrania i od ilości tej koronki.
Macie kilka zdjęć ubrań z koronką, po prawej stronie bloga znajdziecie ankietę i będziecie mogli zagłosować na najładniejszy ciuch :D :
Macie kilka zdjęć ubrań z koronką, po prawej stronie bloga znajdziecie ankietę i będziecie mogli zagłosować na najładniejszy ciuch :D :
Która wygra?
Uwarzacie że to HIT czy KIT?
Cofnąć czas...
Mieliście kiedyś tak, że chcieliście cofnąć czas? Za pewne tak. Chodzi o to że kiedy myśle że już wszystko mi się dobrze układa, to nagle pojawia się coś lub ktoś, kto musi to zniszczyć. Całe szczęście na które tak długo pracowałam można rozwalić bardzo szybko - jak domek z kart. Teraz jest to moja decyzja podjęta pod koniec maja. Do połowy czerwca można było ją odwrócić, ale nie teraz. Nie w tej chwili kiedy chłopak, na którym mi tak zależało mówi mi co do mnie czuję :'( Mam ochotę zasnąć i nigdy się nie obudzić, a to dla tego że boję się tego co będzie dalej....
sobota, 7 lipca 2012
Awww...
Dwa dni temu napisałam chłopakowi co do niego czuję, jak wczoraj z nim pisałam to nic na ten temat nie wspomniał. Więc napisałam mu żeby zapomniał o tamtej wiadomości, a on że nie bo czuje to samo :3 Się popłakałam xD
Jest straszny upał, nie ma czym oddychać. Wczoraj z koleżanką pojechałam na bazar rowerami, nie pochodziłyśmy nawet 10 min. bo było tak gorąco. Wieczorem była burza. A jaka pogoda u Was??
Pozdrawiam :*
Jest straszny upał, nie ma czym oddychać. Wczoraj z koleżanką pojechałam na bazar rowerami, nie pochodziłyśmy nawet 10 min. bo było tak gorąco. Wieczorem była burza. A jaka pogoda u Was??
Pozdrawiam :*
środa, 27 czerwca 2012
Biwak xD
Dzisiaj ok. godziny 16 wróciłam z biwaku klasowego :D Było naprawdę super!!! W namiocie byłam z Cleo, Klaudią, Zuzią, Julką, Natalą i Wiktorią <3 Reszta dziewczyn była w drugim namiocie (mniejszym, ale też cieplejszym) z naszą wychowawczynią. Trzeci namiot zajmowali chłopacy z panem Nowakiem, czwarty kadra, a piąty był sanitarny.
Pierwsza noc była strasznie zimna. Potwornie wiał wiatr i padał deszcz, nasz namiot 'latał' :D Trochę zmarzłam ale jakoś przeżyłam :P W dzień graliśmy w gry, natomiast w wieczorem rozpalaliśmy ognisko i śpiewaliśmy, oraz pląsaliśmy.
Tak wyglądał namiot chłopaków, sanitarny i nasz (zdj. wzięłam z grafiki bo sama nie zrobiłam):
A tak namiot kadry i dziewczyn:
niedziela, 24 czerwca 2012
Biwaku nadchodzę :P
Jutro mam klasowy biwak, nie mogę się doczekać :D Mam nadzieje że pogoda nam dopisze. Będziemy spali w namiotach wojskowych i zamiast toalety będzie toi toi :/ Biwak trwa 3 dni więc w środę wieczorem na pewno dodam zdjęcia. Pozdrawiam :*
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)


