Hej Kochani :* znowu moja długa nieobecność :/ Przepraszam, ale znowu miałam małe komplikacje z bloggerem :( Zastanawiam się, czy może nie przenieść się na onet.pl. Ale to się jeszcze zobaczy :) Jak coś to Was poinformuje :)
Jestem w małym dołku, ale może z niego niedługo wyjdę... Na wszystko przyjdzie czas i pora.... Powinnam usunąć archiwum wiadomości na gg i fb z okolic wakacji(ale tylko z jedną osobą) za często do Tego wracam :'( Staram się zmienić tylko nw czy wyjdzie mi to na lepsze, oby tak...
Jutro dzień babci nie zapomnijcie złożyć życzeń tym ukochany kobietą :D
Kiedy zaczynacie ferie? A może już je macie? :P Ja zaczynam 26 stycznia :) Mam nadzieję, że będą one udane xD
See You Soon,
Zapomnina :*
niedziela, 20 stycznia 2013
wtorek, 1 stycznia 2013
Sylwester to dopiero było...
Hejo :) Chciałabym przeprosić Was za swoją nieobecność ale nie miałam czasu i wystąpiły lekkie komplikacje z moim kontem na blogger.
Chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego 2013 Roku, żeby był on udany i żeby wszystko szło po Waszej myśli :3
Jeśli o mnie chodzi ten rok nie należał do udanych :/ Ale mam nadzieję, że 2013 będzie znacznie lepszy :3 \
Sylwester spędziłam z dwiema przyjaciółkami, czyli w bliskim mi gronie :) było zaje*iście xD
Jeszcze raz Szczęśliwego :*
Wasza:
Chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego 2013 Roku, żeby był on udany i żeby wszystko szło po Waszej myśli :3
Jeśli o mnie chodzi ten rok nie należał do udanych :/ Ale mam nadzieję, że 2013 będzie znacznie lepszy :3 \
Sylwester spędziłam z dwiema przyjaciółkami, czyli w bliskim mi gronie :) było zaje*iście xD
Jeszcze raz Szczęśliwego :*
Wasza:
Zapomniana
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)